Rozwój technologii i współczesnych działalności handlowych sprawia, że przedsiębiorstwa coraz częściej potrzebują nie tylko kasy lub drukarki fiskalnej, ale też wspomagających przebieg transakcji urządzeń peryferyjnych czy stosownych programów sprzedażowych. Zwłaszcza te ostatnie mogą mieć niebagatelny wpływ na sprawną obsługę klientów oraz zarządzanie firmą. Na co dokładnie pozwalają tego typu oprogramowania? Tym razem odpowiedzi udzielą produkty marki Insoft.
Program Insoft PC-Gastronom
Już samą ciekawostką jest fakt, że PC-Gastrom dostępny jest w 3 różnych wariantach, związanych z stopniem rozbudowania działalności gastronomicznej oraz oczekiwaniami użytkownika. Pierwszy tryb przeznaczony jest dla jednego stanowiska, drugi wspomaga pracę systemu kilku kas, zaś trzeci, najbardziej zaawansowany, pozwala na kontrolę sprzedaży w wielu odrębnych punktach. Dzięki temu możemy precyzyjnie dostosować funkcjonalności oprogramowania do warunków w naszej firmie. Co poza tym? Znajdziemy w nim przejrzysty i konfigurowalny interfejs, dopasowany zarówno do tradycyjnych komputerów, jak i ekranów dotykowych. PC-Gastronom przystosowany jest też oczywiście do działania w systemie rozbudowanym o szereg urządzeń peryferyjnych. Oprócz tego, stwarza możliwość otworzenia i zapamiętania wielu rachunków, co przyspieszy i usprawni pracę wielu klientom. Jednocześnie też, oprogramowanie wspiera tworzenie i zarządzanie systemem lojalnościowym, czyli m.in. przygotowanie oraz konfigurowanie ofert promocyjnych dla klientów.
Program Insoft Mini-Market
Program ten znakomicie nadaje się do zarządzania sprzedażą w sieci sklepów, i to w przypadku wielu różnych branż. Oferuje nie tylko dokładną konfigurację panelu sterowania dla pracowników (tak samo dla zwykłych komputerów i ekranów dotykowych), ale i pełne ustawienia dla poszczególnych elementów oferty (nazwy, opisy, grafiki itd.). Podobnie, jak w poprzednim wypadku, oprogramowanie dla firm ułatwia zarządzanie funkcjami urządzeń fiskalnych i peryferyjnych, włączonych do rozbudowanego systemu sprzedaży. Nie inaczej jest w kwestii wsparcia dla systemu lojalnościowego: narzędzie CRM, pozwalające przygotować skonkretyzowaną ofertę, przyznawanie punktów i rabatów to tylko kilka opcji, mających istotny wpływ na zbudowanie trwałych relacji z klientami. Oprócz tego, Mini-Market umożliwia sprawne zarządzanie dostępnym asortymentem w punktach handlowych i magazynach.
To raptem 2 przykłady nowoczesnych i wielozadaniowych rozwiązań marki Insoft, których jest zdecydowanie więcej? Co jeszcze mają do zaoferowania? Sprawdź dostępne programy i podziel się komentarzach swoją opinią na temat użytkowanych lub przyszłych narzędzi – przyda się ona innym czytelnikom!
I to mus, i to mus: urządzenie fiskalne trzeba zakupić, bo wymaga tego prawo – oprogramowanie należy często wdrożyć, bo wymaga tego działalność 🙂